Bijna,bijna,bijna,bijna,bijna!!!!! - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Els Vis van Heemst - WaarBenJij.nu Bijna,bijna,bijna,bijna,bijna!!!!! - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Els Vis van Heemst - WaarBenJij.nu

Bijna,bijna,bijna,bijna,bijna!!!!!

Door: Elsow

Blijf op de hoogte en volg Els

21 Mei 2011 | Nederland, Hellevoetsluis

Hi lieve vrienden,familie & kennissen,
Bijjjjjna is het zover. Vandaag gaan we uitgebreid afscheid nemen van Maaike en maandag vertrekken we, op naar de kangaroos en koalabeertjes.
Alles staat zo goed als klaar, morgen m'n backpack definitief inpakken en dan ben ik er helemaal klaar voor.
Via dit reisdagboek ga ik proberen jullie een beetje op de hoogte te houden van onze belevenissen. Ik zou het erg leuk vinden als jullie een berichtje plaatsen als jullie een verslag gelezen hebben!
Tot over een maand ;)

  • 21 Mei 2011 - 06:25

    Maya:

    Heeeej meiden, ik ga jullie zeker volgen! Zet 'm op bij het paintballen!

  • 21 Mei 2011 - 08:31

    Carla:

    Voorlopig ga ik je hééél veel plezier wensen , en ik ga zeker je belevenissen bijhouden .
    Groetjes uit Heenvliet .

  • 21 Mei 2011 - 17:54

    Sandra:

    Ik wil meeeeee!!!
    Meiden heel veel plezier!!

  • 22 Mei 2011 - 17:05

    Kim:

    Heejj,

    En is alles al ingepakt??? Heel veel plezier in Oz!!! En ben echt heel benieuwd naar de foto's en natuurlijk verhalen.


  • 22 Mei 2011 - 18:26

    Lisa:

    Heey Els!

    Echt heel erg spannend! Jullie gaan zo'n avontuur tegemoet :D
    Ben erg benieuwd naar alle verhalen en foto's!!

    Liefs, xxx!

  • 23 Mei 2011 - 13:15

    Jorie:

    Nou was wel raar hoor om jullie uit te zwaaien...had graag meegegaan ;-) Have fun!!!!!!!

  • 24 Mei 2011 - 20:06

    Mmmmm:

    Knijp elkaar af en toe....het is echt.
    Kuzje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 11302

Voorgaande reizen:

10 Juni 2014 - 05 Juli 2014

Canadian roadtrip

24 Januari 2012 - 24 Februari 2012

Down under part 2: NZ

23 Mei 2011 - 25 Juni 2011

Oz!

Landen bezocht: